[Csaladtortenet 2] család vagy populáció

Mézes Ádám manofwar at citromail.hu
2012. Már. 4., V, 16:05:36 CET

 Kedves LevTársak,
érdekes téma,amiről most folyik a diskurzus. Örömmel olvasom.
Én személy szerint rokonomnak csak az olyan személyeket veszem,akikkel van közös ősöm, attól függetlenül,hogy a közös ős 50 éve vagy 500 éve élt vagy,hogy mi a családneve. Bár szerintem egy zártabb falusi közösségben nem igazán lehet elválasztani a populáció és családfakutatást, hiszen amennyiben nem új jövevényről van szó, szinte biztosan van vérségi kapcsolat minden családdal az adott faluban.

Ádám