[Csaladtortenet 2] család vagy populáció

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Már. 4., V, 20:35:01 CET

Figyeljetek egy kicsit. Főleg Viktor, légyszi. Levezetem saját példán, szigorúan matematikailag. (Komolyan ezen gondolkodtam egész délután.) 50%-a a génjeimnek Németh, 50% Skultéty. Maradjunk a Némethnél. Annak igazából 25%-a Németh és 25%-a Csejtei. Most a nagyszüleimnél járunk. De ha mondjuk megyünk tovább, válasszuk a Csejtei ágat, annak 12,5%-a Csejtei és 12,5%-a Csörnyi/Csire. Na mármost ha ennek a Csejtei János dédapámnak és Csörnyi/Csire Erzsébet dédanyámnak van egy ugyanazon őstől, mármint, hogy tőlük származó és velem ugyanazon generációba (tőlük számítva!) tartozó akármilyen családnevű (fiú- vagy leányági) leszármazottja, annak velem a génjeinek a 12,5%-a azonos, nem?! Vagyis rokonok vagyunk! Vagy hülye vagyok vagy nem értek valamit, ha mégsem. Amúgy mi, például, maradjunk ennél a Csejtei dolognál, vagyis az én apai nagymamám testvéreinél, soha fel sem merült, hogy nem rokonok,és ősi magyar szokás szerint tartottuk is, ahogy lehetett, a rokonságot.NJ