AW: [Csaladtortenet 2] Magyarul tudás

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Már. 7., Sze, 15:30:22 CET

Kedves Tamás!
Vannak itt Németországban olyan falvak - valaki aki ott vagy a közelükben élt - avol MO-ról kitelepített svábok laknak.
A magyar zászlót huzzák fel amikor arra alkalom van.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -