[Csaladtortenet 2] téma lezárások: magyar identitástudat, család vagy populáció

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Már. 7., Sze, 20:33:38 CET

Kedves Listatársak,

bár rettentően érdekfeszítő, nem lehetne mégis inkább a MACSE honlapon
megtalálható FÓRUMba beterelni a himnuszok, albán-cigány stb.
szómagyarázatok, kiejtési gyakorlatok és egyéb, nem kifejezetten
családkutatás témakörű levelek tömegét? Képtelen vagyok már kezelni ezt a
mennyiségű áradatot - még úgy is, hogy az utóbbi két napban többet nyomtam
a töröl, mint a megnyit gombot -, a vége az lesz, hogy kénytelen leszek
leiratkozni a listáról (bár páran bizonyára örömmel vennék...)

sőt, rögtön javasolnám: ha valaki ún. offtopic jellegű témát vet fel -
mielőtt elküldi az emailt róla, legyen szíves a Fórum oldalon létrehozni az
adott topicot (témát), és a linkjét (
http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/index.php?topic= .... )
betenni az emailbe, hogy Kedves Listatársak, itt lehet kommentelni,
reagálni stb.

Üdv:
Krisztián