[Csaladtortenet 2] rokonok-hozzátartozók

C. H. Baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2012. Már. 8., Cs, 07:57:24 CET

Kedves István,

egyszerűen "nagyszerű!", hogy felvetted a témát (a kesztyűt), és időt vettél
Magadnak ehhez az értékes kiegészítéshez!

A lényeg alapjában véve az, hogy minden féle meghatározás
kizárólag, bizonyos határokon belül, egy bizonyos kontextusban érvényes
(ahol: meghatározás=konvenció, egyezség, egyezmény, ..).

Pontosan (csak) ezt kiemelni, volt a hozzájárulásomnak a célja!

Ami pedig a hozzájáruláshoz késztetett, ez a mondat volt:
"rokon=mindazon személyek halmaza, akikkel közös ősünk van"!
lásd: Wilde Viktor, Samstag, 3. März 2012 23:02, Fwd: Re: dilemma

Amit Te írtál, pontosan azt erősíti meg, amire én fel akartam a figyelmet
hívni;
amellett meg, persze, rengeteg új részlettel gazdagítja a vitánkat.

Köszönöm szépen!

Folytatjuk, legkésőbb Kárpátalján!

Kristóf (Baiersdorf)