[Csaladtortenet 2] magyarul tudás

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Már. 9., P, 10:41:29 CET

Kedves Listatársak!

Néha szomorú vagyok, ha arra gondolok, mit is gondolnak majd rólam és
korosztályomról a jövő családfa kutatói.Lehet, hogy egyszerűen
átlépnek felettünk.  Születtem a 40-es években, Magyarországon
tanultam az 50-60-as években,majd itt  dolgoztam , gyermekeket szültem
és neveltem egy " illegitim "és "káros" időszakban. Most mikor minden
"jó" és "legitim" lett, csak gondot jelentek,hisz nyugdíjat kell
fizetni, beteg is lehetek, stb.
 A családfát amit készítek remélem azért nem vágja sutba a boldogabb
jövő nemzedéke, legfeljebb bennünket kihagy belőle.
/ Soha nem politizáltam, most sem annak szántam soraim , inkább csak
meditálok róla./

üdv. A Éva