[Csaladtortenet 2] Fejezzük be! SOS

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2012. Már. 9., P, 15:54:17 CET

Kedves Listalakók!

Mentsetek meg, elborít!

Mindőtöket kérem, több szót a CSALÁDTÖRTÉNET listán NE PAZAROLJATOK arra,
hogy

ki milyennek KÉPZELI EL (nem tervezi -  felelősen, nem csinálja - mert
nincs abban a helyzetben!) a magyarsági múlt-jelen-jövendőt.

Nekem is viszket olykor a tenyerem, de ha írnék, akkor

1/ új levelet írnék, hogy ne legyen kígyó

2/ Szigorúan magánban

3/ Saját - mégoly helyesnek érzett -  elképzeléseim szajkózása helyett
megpróbálnám megvizsgálni, van-e legalább szemernyi igazság a mások
véleményében és lehet-e, hogy tudatlanság/nem elég alapos az én véleményem

Megértéseteket remélve, új kutatási sikereket kívánva,

Üdv. Judit
<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>