[Csaladtortenet 2] csornai csata

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Már. 9., P, 17:20:51 CET

Kedves Attila,
És most mi van? Van jelzett sír? Azt írod, hogy Belicza úrnak nincs
síremléke, de a többiekel mi a helyzet? Nem lehet tudni az idézetből,
hány halott volt, de ha sok, akkor nem tűnhetett el a parcellájuk.
Úgy megnézném...
Érdekes, amit két halott elszállításáról ír a pópa - júniusban két
hullával együtt utazik a sereg? Járvány is kitörhet. Láttam már hőségben
koporsót, amiből - szó szerint - kifolyt a hulla.
ÜdWV