[Csaladtortenet 2] szünet && OLVASSA EL, KÉREM

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Már. 10., Szo, 02:05:53 CET

Kedves Gazsi,
Matolcsy miniszterünk mondta egy főiskolán (youtube-on megtekinthetők az
előadás részletei), hogy minél egyszerűbb valami, anál jobb. Gy.k.
(copyright Skoumál Kolléga) aztán hatásszünet után hozzátette, hogy
"simplicity".
Hát ezen példa fényében én azt javasolom, hogy ne induljon új oldal,
hívjuk fel a tagok figyelmét szabályokra (abszolút fiktív példaként,
három véletlenszerűen kiválasztott nemzetiséggel, egy tökös magyarkodó
antiszemita tót ne kezdje el magyarázni, miért megalapozott a
fajgyűlölet), hiszen ez lenne a legegyszerűbb megoldás. Nekem már az
előző átállás is nehézségeket okozott, mert az informatikához agyilag
zokni vagyok.
Nézd, mi nem az a fórum vogymuk, ahol álneves bekiabálók vannak, egy
közösség vagyunk, így nem kell olyan moderátor, aki letilt, aztán
figyeli, hogy az a letiltott új néven/címen újra feliratkozott-e. Nevünk
van, arcunk, sőt kocs-ma-cse.
Szóval, optimális megoldásnak azt tartanám, ha maradna a lista, mindenki
önfegyelmezne (nekem 48 órán belül már kétszer sikerült nem elküldenem
vitriolos levelet) egyszer kihirdetett szabályok szerint, attól kezdve,
szükség esetén, a moderátor-pótló pót ló csak annyit írna, hogy
"no-no!", ha úgy látja, valaki vét.
ÜdWV