[Csaladtortenet 2] OLASZOK!

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Már. 11., V, 10:41:25 CET

Kedves József és a legtöbb Listatárs!

A levél régi emlékeket idézett fel.
Bár ez nem "családtörténeti téma" de emberek vagyunk, gyerekkorunkra emlékezni is idetartozik. megengedett talán.

A "Rabszolgák kórusa" az 50-es években MO is nagyon ismert volt.
A rádió "Szív küldi szívnek" műsorában ez egy nagyon gyakori "üzenet" volt. Da azt hiszem más hasonló programmban sem volt ritka.
Hogy 56 után hogy volt nem tudom, de talán valaki fel tud világosítani.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -