[Csaladtortenet 2] Kell-e az EU?

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Már. 13., K, 11:59:27 CET

Kedves Béla és Listatársak!
Azt hiszem tévedésből a rossz levélre válaszolt a "válasz mindenkinek" gombbal.
Nekem is több levelező-listám van, így nagyon kell vigyáznom, hogy melyik levelet melyikre küldöm.
Ha tőlem egy nyilván politikai témájú levél véletlenül a listára (is) kimenne, kérek mindenkit, tekintse hibának és törölje. Semmi esetre se fárassza a lista többi tagjait a válaszával. Elég ha nekem szól, hogy a listára is kiment és akkor én mindenkitől elnézést tudok kérni.
Béla, Téged meg arra szeretnélek kérni, hogy ilyen levelekre, melyről látod, hogy tévedésből ment a listára, ne válaszolj, hanem egyszerűen töröld, hacsak nem akarsz a beszélgetésbe beszállni.

Tévedni emberi dolog, nézzünk el ilyen kis hibákat egymásnak és ne támadjuk le a vétkest azonnal.
A levélből világos volt, hogy ez egy privát levél, amit nem kell elolvasni, bár ha véletlenül a listára is ki megy, akkor az olvasása nem sérti a levél-titok megsértését.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -