[Csaladtortenet 2] szünet && OLVASSA EL, KÉREM - Következtetések, LEZÁRÁS

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2012. Már. 13., K, 21:08:00 CET

Kedves Levtársak !

Elsősorban köszönöm a hozzászólásokat, úgy a listán, mint privátban. Mindenképpen öröm, s
megtiszteltetés, ha odafigyelnek az ember fiának szavaira, tetteire.

Lényegre törve:
- 5(+1?) fő jelezte, pártolná/elfogadná, hogy bárki, bármely témában azt írjon, amit akar
- 20 fő jelezte egyértelműen, hogy kizárólag családkutatási témát tartalmazzon a levelezőlista
- 15 fő jelezte, hogy a "Legnagyobb örömöm" pártán állna, tehát tehát jónak találnák, ha maradva e
listán, mindenki igyekezne hozzászólásait a családkutatás témáján belül tartani.

Miután alig néhányan szeretnék, hogy "általános fórum" legyen a családtörténet levlista, néhány
bíztató jel arra ösztönöz, hogy  - bízva a tagok jó szándékában, s önkontrolljában -  talán
alkalmazhatjuk a jövőben ÜdWV ;) által javasolt megoldást (remélem nem esik (c) alá) :
"Szóval, optimális megoldásnak azt tartanám, ha maradna a lista, mindenki önfegyelmezne (nekem 48
órán belül már kétszer sikerült nem elküldenem vitriolos levelet) egyszer kihirdetett szabályok
szerint, attól kezdve, szükség esetén, a moderátor-pótló pót ló csak annyit írna, hogy "no-no!", ha
úgy látja, valaki vét. "

*FELHÍVOM* mindenki figyelmét, hogy - mint a címben jeleztem, LEZÁRTAM ITT A LEVLISTÁN ezt a
kérdéskört, s ha valaki akár az eddígiekhez, akár az alábbiakhoz hozzá szeretne szólni, azt
KIZÁRÓLAG a fórumon tegye, ahol nyitottam erre egy témát, az ide küldött további "válaszokat"
kénytelen lennék provokációnak tekinteni. (Kérdéssel privátban bárki megkereshet, ha nem akar/tud a
fórumra írni)
http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/index.php?topic=12.0

Két olyan problémakört látok, mi többnyire generálja az offtopic/indulatos vitákat:
...továbbiakat lásd a fórumon:
http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/index.php?topic=12.0

Egy kiragadott idézet onnan le is zárja e levelem:
*Felhívnám a figyelmet* arra, hogy szinte mindenkivel előfordult már, hogy - hirtelen felindulásból,
figyelmetlenségből, bor-sör-pálinkábol kifolyólag - elszállt a keze, s olyasmit írt mit tán ő is
megbánt másnapra. *KÉREK MINDENKIT*, ha nem bírja magában tartani "tromf"-ját, *NE A LEVLISTÁN
VÁLASZOLJON*, hanem magánban, vagy vigye a témát a fórumra, mert *egyébként nagyobb kárt okoz, mint
az eredeti cikk írója!*

Üdv,
Gazsi