[Csaladtortenet 2] Hunyady Lacitól / csaladtorteneti lista

István Szűcs altwien1 at gmail.com
2012. Már. 12., H, 13:54:32 CET

Ellentétben az önkéntesrendőrség megjegyzésemmel ezúttal üdvözlöm tudós
kollegám tárgyjelöléssel kapcsolatos felvetését!
Sőt, az lenne a legjobb-persze most csak felvetésként hangzik el részemről,
nem utasítás, vagy korlátozásként-, hogy, ha nincs tárgyjelölés,
automatikusan töröljük! Aztán MAJD, HA VALAKINEK FONTOS, AKKOR  KÉRDEZZEN
RÁ!!!
István