[Csaladtortenet 2] técsői Móricz

Peppi peppi004 at gmail.com
2012. Már. 16., P, 15:41:58 CET

Korai volt az örömöm, m,ert letölteni le tudtam, de a szövegszerkesztő
programom hibásnak jelzi és nem nyitja meg.
Korábban a radixfórumra töltöttem fel képet M.Pálról képviselőségének
idejéből, a síremlékéről a berettyóújfalui  Bihari Múzeum udvarán és a
lányáról, Fröhlich Albinné técsői Móricz Pauláról.
Megtekinthetők itt:
http://www.radixforum.com/vezeteknevek/moricz/
Az ott lévő képen lehet látni, hogy a karakteres kinézetével miért
válhatott a Borszem Jankó kedvelt célpontjává:
http://www.radixforum.com/pictures/201104488.gif

CsPeter