[Csaladtortenet 2] Még egy 1848-as emlék

Sillye Gábor gsillye at gmail.com
2012. Már. 19., H, 12:41:49 CET

Kedves Lista!

Dédapámról, Sillye Gáborról, a Hajdúkerület utolsó főkapitányáról,
Debrecen város főispánjáról is szólt az a műsor, amely a Kossuth Rádió
debreceni regionális műsorában hangzott el március 15-én 9:05-től
9:30-ig és amelyben Dr. Nyakas Miklós történész beszélt az 1948-es
toborzásokról:

http://hangtar.radio.hu/mr6#!#2012-03-15

Nagyon büszkék vagyunk rá.

Többet róla a Wikipédiában, weboldalamon (www.gsillye.dyndns.org)