[Csaladtortenet 2] Kossuth-címer

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Már. 19., H, 21:39:28 CET

Tisztelt Levelezőtársak!

Én értem mind azt, amit Aurél, mind azt, amit Mária írt. A kérdésem arra
vonatkozik, hogy ha Kossuth is királyságot akart, csak magyar és nem
Habsburg uralkodóval, akkor miért került le a Magyar Szentkorona?

A másik: persze, hogy tudom, hogy trónfosztás történt, de alapvetően
Kossuthék nem magától a királyságtól akartak "megszabadulni", hanem a
Habsburg uralkodótól, és annak családjától.

Szerintem ez 2 külön dolog:

A trónfosztással a Habsburg házat akarták "kiseperni" és nem a királyság
intézményét akarták megszüntetni.

Tisztelettel:

Tamás