[Csaladtortenet 2] Kossuth-címer

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Már. 19., H, 18:19:22 CET

Tisztelt levelezőtársak!

Én is feltettem magamban a kérdést itt a hosszú hétvége alkalmával, hogy
valójában mi is történt 1848-ban a forradalomban, és a hozzá tartozó
szabadságharcban. Van olyan ismerősöm, aki történelemtanulmányai folytán
okosabb ebből a dologból nálam, így őt fárasztottam a kérdéseimmel, de egy
dologra ő sem tudott válaszolni:

*Mi köze van Kossuth Lajosnak a róla elnevezett korona nélküli címerhez? *

Ugyanis Kossuthék nem a királyságot akarták eltörölni, csupán több jogot
akartak, ha már mi voltunk Erdéllyel együtt a Habsburg Birodalom legnagyobb
tartománya.

Remélem, hogy kérdésemmel nem verem ki a biztosítékot senkinél.

Solymosi Tamás