[Csaladtortenet 2] katolikusból zsidó

Kolláth Orsolya kolor at freemail.hu
2012. Már. 20., K, 09:17:22 CET

Kedves mindenki, elnézést a gyerekes és buta hozzászólásért, de nekem rögtön az jutott eszembe, hogy - lévén a hölgy 23 éves amikor áttért - romantikus okokból döntött úgy, hogy elhagyja a keresztény vallást. Ha valaki esetleg többet is megtud erről az áttérésről, engem érdekelne :) További szép napotKolláth Orsolya