[Csaladtortenet 2] [MACSE: 3549] Kárpátaljai kirándulás

Fábiánné F Melinda exweekend at gmail.com
2012. Már. 23., P, 05:13:45 CET

Jó reggelt!:)

Ez jó téma, valahogyan meg kell oldani a problémát annál is inkább,
mert tegnap teljesen betelt a létszám. Egy fenntartott hely van,  ha
az illető nem tudna jönni,
már jelentkeztek arra is.
Az adományokat egyenlőre nem tudjuk hol tárolni, aki jelezte, hogy
adakozna, kérjük, hogy
június  végéig - addig majd kialakul valamilyen megoldás - ne küldje sehova.
Sajnos nem tudjuk megoldani, hogy vidékre érte menjünk, beszéljünk még
erről a témáról később, amíg körbejárjuk alaposabban.

Üdv,
Melinda