[Csaladtortenet 2] [MACSE: 3549] Kárpátaljai kirándulás

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2012. Már. 23., P, 12:59:54 CET

Az jutott eszembe (de ez még csak amolyan hangosan gondolkodás, ne vegyétek
ígéretnek), hogy van nekünk egy VW Multivan kisbuszunk (gyakorlatilag
személyautósított Transporter, csak így flancosabban hangzik), amiből ha
kivesszük a hátsó üléssorokat, kész a furgon, és néhány köbmérnyi cuccot be
lehet pakolni.
Szerintem meg tudnánk oldani, hogy mi ketten azzal menjünk, aztán a
szálláson letéve csatlakoznánk a társasághoz.
Nem tudom pl. hogy Ukrajnára érvényes-e biztosításunk, és ha nem, akkor
hogyan lehet kiegészítő biztosítást kötni, kell-e nemzetközi jogosítványt
kiváltani, stb., ezeknek utána kell néznem.
Repedt a szélvédő, amit a következő műszaki vizsgáig nem szándékozunk
kicserélni mert egy kisebb vagyon, de úgy tudom, egyes országok (én
Horvátországról tudom) visszafordítják a határon az ilyen autókat.
Megnyugtató lenne, ha tudnánk, hogy a szálláson zárt udvarba lehet-e
lerakni?

Üdv

István