[Csaladtortenet 2] Schmidt (Schmied) von Schmiedefeld család

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2012. Már. 23., P, 11:02:09 CET

Kedves Listatagok! Ha jól tudom, akkor német nyelvterületen, talán Ausztriában kiadták a Schmidt (Schmied) von Schmiedefeld család történetéről szóló könyvet. Ahogy néztem, hazánkban könyvtárban ez a mű nincsen meg. Kérdezném, hogy nincsen e meg valakinek ez a könyv, vagy esetleg könyvtárban nem tudná e megnézni?Az én ükanyám Schmidt (Schmiedefeld) Paula volt, akinek férje maróthegyházi Maróthy Imre Cs. és M.Kir. százados volt.Paula felmenőiről viszont semmit nem tudok. A családtagjaim szerint grófi vagy bárói család tagja. Idős nagymamám, aki 88 éves, nem emlékszik nagymamája szüleire, csak azt tudja, hogy főnemesi család. A nála lévő családi iratokhoz pedig nem tudok hozzájutni. Azokban talán lehet valami fogódzópont.Ezért kérem a Ti segítségeteket. KöszönettelRihmer Aurél