AW: [Csaladtortenet 2] Schmidt (Schmied) von Schmiedefeld család

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Már. 23., P, 11:49:54 CET

Kedves Aurél!
Itt van egy oldal a von Schmiedefeld családról:
http://www.arendi.de/_portrait/schmidt-von-schmiedefeld.htm
Sajnos csak német, de van egy korai családfa is a 18. sz.-ig
Csak egyszerű sziléziai nemesek

De van egy másik hasonlónevű család is: Schmid von Schmidtfelden, de ezek sem főnemesek

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -