[Csaladtortenet 2] Anyakönyvezés

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Már. 25., V, 15:01:02 CEST

Köszönöm a válaszokat. Lehet, hogy a barátom már a kutatás elején
belebotlott egy ilyen elmaradt bejegyzésbe, s ez vette el a kedvét a
családfa kutatásától.

Az alföldi tanyavilág élete számomra kuriózum.Mindig elszorul a szívem
mikor magára maradt idős embereket látok tanyán élni, láthatóan nagy
szegénységben. Vagy csak kívülről látszik így?

Tata környékén nagyon sok Alföldről elszármazott ember vert gyökeret.A
bányák , az épitőpar sokuknak kínált munkalehetőséget, aztán itt
maradtak.
Családunkba is beházasodott egy, s finoman szólva nem volt probléma
mentes az összecsiszolódás / eltérő szokások, ételek, stb /. A
fiataloknál ma már nincs ilyen probléma, de nem is mennek vissza. Nem
lesz egyszerű dolga a jövő családfakutatóinak!

üdv. A Éva