[Csaladtortenet 2] Kérdés - MOL Lángliliom kutatási feltételek

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2012. Már. 25., V, 17:01:26 CEST

Kedves Krisztián!

Tegnap jártam ott, de valamivel nyitás (8:30) után mentem, így a nyitás
előtti metódusról nem tudok. Bejutás után először a ruhatárba kell
menni, csak a szekrényekben lévő átlátszó szatyorban szabad bevinni
bármit. Ha idén még nem jártál, akkor meg kell újítanod az Látogatói
Jegyed. Ha van érvényes, akkor először olvasót kell kérni. Ha már
előzőleg volt nálad film (nem adtad végleg vissza), akkor nyert ügyed
van, bemondod a neved és odaadják a filmeket, kezdődhet a kutatás. Ha
friss igénylésed van, akkor időmilliomos vagy, mert csak 10:30-től adják
ki az új filmeket (ennek nem tudom az okát, talán akklimatizálódni kell
a filmnek? ).

Hát ennyi…

Üdv, Sz.G.