[Csaladtortenet 2] Kérdés - MOL Lángliliom kutatási feltételek

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Már. 25., V, 16:45:33 CEST

Kedves Listalakók,

kérem, aki jár mostanság a MOL-ba, legyen kedves megírni nekem, hogy hogy
zajlik:
- a reggeli beengedés,
- mikrofilmolvasó kiosztás,
- kikérés (másnap hány órakor hozzák ki), stb..

utolsó emlékem: sorba áll, kapu előtt; beenged kb 15 perccel nyitás előtt;
sorba áll a kutatóterem előtt; bemegy, gépszámot kér, lepakol; visszamegy
és kéri a kikért anyagot (amit vagy megkap, vagy nem). fél 10-10 előtt
nemigen kaptam meg az előző nap kikért filmeket.

Valahol ugyan mintha lett volna erről szó nemrég, de akárhogy szűröm a
levelesládámat, nem találom erről az infot...

Hamarosan kénytelen vagyok beiktatni egy látogatást és nagyon nem szeretnék
potyára menni...

Köszönettel:
Krisztián