[Csaladtortenet 2] Budakeszi 1928 halálozás segítségkérés

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Már. 29., Cs, 20:35:29 CEST

 Nem tudom eme vérzivataros időben lehet-e még szakmai segítséget kérni a listán, de azért megpróbálom... Budakeszi halálozás, majdnem napra pontosan beazonosítható adatokhoz szeretnék kérni segítséget , hogy ezt megnézi nekem valaki aki esetleg közelében jár az 1928.évi Budakeszi halotti anyakönyveknek. (polgári vagy r.k.) Mormon listán nem találtam polgári Budakeszit, Pest-Pilis-Solt-Kiskun vármegye, de nincsen Budakeszi. Talán máshol anyakönyvezték a községet? Hol?  Az Erzsébet királyné szanatóriumban halt meg a páciens: egy hosszú kutatást tudnék lezárni Skultéty Lajos gyógypedagógus pontos halálozási dátumával, de azt sem tudom Budakeszi anyakönyveit hol keressem, meg el sem tudnék utazni ésatöbbi.Minden segítséget szívesen fogadok: NJparent.ui.setFrameHeightByDocument(document);