[Csaladtortenet 2] alkohollal jobban megy

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Már. 29., Cs, 21:01:23 CEST

Nálam bevált: családom egyes tagjaival a köztünk levő vélemény
eltérést több esetben  -alkohol helyett-  arra  való hivatkozással
sikerült lezárni, azért nem egyezik a nézetünk, mert nincs közös
sztyeppe múltunk. Ezt nem lehetett űberelni és  nevetés nélkül
megúszni. És ettől mindenkinek jobb kedve lett.

A Éva