[Csaladtortenet 2] elgondolkodtató

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Már. 29., Cs, 22:01:57 CEST

Kedves István!Néztem, tényleg néha mókásak ezek a családfák, de abban igazad van, a királyi családoknak már csak a trónöröklések miatt is muszáj volt vezetni (legalábis utólag) a felmenőiket. Mondom, nem akartam senkivel, főleg veled konfrontálódni, csak ez az Árpádtól való leszármazás ütött meg. De én Hódító Vilmost is elhiszem neked! Hiszen mi családfa-kutatók vagyunk, nem arra megy ki a dolog, kinek van hosszabb vagy nagymúltúbb ősökkel teli családfája, hanem magáról a kutatásról és az egymásnak való segítségról. A napokban nagy port felvert Rakonczay ügyhöz -tudod a kajakos aki átevezte az Óceánt- tudnám ezt hasonlítani. Ugyan miért tenné meg egy ízig-vérig sportember azt, hogy csal egy sportteljesítményen? Hiszen úgy nem érdem az érdem, úgy nem ér semmit. Ugyanígy nem tudom elképzelni azt sem, ha valaki a mi társaságunkból mondvacsinált ősöket kreál magának.NJ