[Csaladtortenet 2] elgondolkodtató

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Már. 29., Cs, 22:19:59 CEST

Kedves József!

Nem konfrontálódásnak vettem!

A Hódító Vilmos családfát Angliában készítettem.
Voltak ott is olyanok, akik olynokat mondtak: "külföldi idegen, menj haza"
Erre azt tudtam mondani, hogy én ott is otthon, az őseim országában vagyok.
Ha elkezdet tovább pimaszkodni, megkérdeztem, hogy meddig tudja bizonyítani, hogy az ősei Angliában éltek, nem tudtak mit felelni, de ha mégis, akkor überelni tudtam, mire befogták a szájukat, hisz Hódító Vilmost nagyon tisztelik, így a leszármazottjával nem kekeckedhettek. :)
Itt pedig Oroszlán Henriket tudom ősként megnevezni, hosz ő alapította Münchent. Nem emlékszem, hogy szükségem lett volna rá.

Van egy oldal, ahova HV leszármazottjai beiratkozhatnak. Nekem eddig még nem jött meg a kedvem ehhez, de lehet, hogy viccből megteszem valamikor.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -