[Csaladtortenet 2] Kérés

Marcsi Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2012. Már. 31., Szo, 16:37:20 CEST

Kedves Jeno!

Nem tudom milyen Klinikarol van szoa VIII keruletben, de en a Baross utcaiban szulettem, de a szuleim nem ott laktak, hanem a VII. ker. ben. A szuletesi bejegyzest a VIII. ker Anyakonyvi hivatalabol kaptuk meg. Nekem tobbszor is kellett kerni, de nem en voltam ott szemelyesen, hanem mindig mast kertem meg a masolat kiadasara. A legmagasabb osszeg 1000 Ft volt az ill. belyegert.
Szerintem az ill., vagy valaki mas kerdezzen ra a VIII.ker Anyakonyvi hivatalban.
Udv. Marcs2.