[Csaladtortenet 2] Kérés

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2012. Már. 31., Szo, 19:25:37 CEST

OK! Köszi Marcsi. Én is, és úgy látszik nagyon sokan a VIII. kerületben
születtünk a Klinikán. Az a nagy kérdés, hogy vajon mindenki ott lett-e
anyakönyvezve, vagy a lakóhelye szerinti kerületben?
Aki segítséget kért, azt úgy tájékoztatták, hogy a VIII. ker-ben nem
szerepel. Köszönöm segítőkészséged. Üdv. Jenő