[Csaladtortenet 2] ateisták 1895 előtt

Tóthné Edit lefkovic at gmail.com
2012. Május. 3., Cs, 18:10:34 CEST

Kedves Imi!

Visszatérek az eredeti kérdésedhez. Csökmő református anyakönyvében
nazarénusokkal kapcsolatban több helyen is említik, hogy a községi
anyakönyvben jegyezték be őket. Mindezek 1895 előtti bejegyzések. Viszont
ilyen községi anyakönyvet még nem láttam. A Hajdú-Bihar Megyei Levéltár
kutatóbarát nyitva tartása miatt talán soha nem is fogok.

Elképzelhető, hogy máshol is vezettek ilyen anyakönyvet.

Üdvözlettel

Tóth Sándor