[Csaladtortenet 2] PAF kérdés

Amrein Ilona amrein.ilona at freemail.hu
2012. Május. 4., P, 14:16:37 CEST

Kedves Lista!

Használja valaki a PAF-programot? Adatcserében vagyok más kutatókkal, mert ugyanannak az ősnek a leszármazottait kutatjuk. Az ős az 1600-as években élt és már 5 ezer felett van az utódok száma. GEDCOM-ban küldöm el a másik kutatónak, jelenleg ez a házastársakkal együtt egy 7 ezer személy feletti állomány. Ha a másik kutató importálja az állományomat (nem tudom, hogy ő mit használ), akkor a nála is már meglévő személyek duplázódnak. Hogyan lehet kiszűrni, hogy mik az új adatok?
Ezek lehetnek teljesen új személyek, illetve már meglévő személyek új adatokkal.
Arra nem emlékszem, mert nem jegyzem fel, hogy mely személyeket módosítottam, hol tettem hozzá adatot. Mivel sok emberről van szó, átnézni szinte lehetetlen.
Próbáltam olyan riportot készíteni, hogy egy adott RIN feletti személyeket listázza ki (tudom, hogy ez nem a legjobb megoldás, hiszen a PAF törölt RIN-t kioszt új személynek, illetve a már korábban meglévő, de módosított személyt így nem listázza ki, viszont ez is jobb a semminél), de papírbeállítási problémát ír ki. RIN-t, családnevet, keresztnevet, születési dátumot szeretnék kilistázni. Tud valaki ebben segíteni?

Üdv
Ilona

__________ ESET Smart Security - Vírusdefiníciós adatbázis: 7110 (20120504) __________

Az üzenetet az ESET Smart Security ellenőrizte.

http://www.eset.hu