[Csaladtortenet 2] Fwd: PAF kérdés

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2012. Május. 4., P, 15:04:05 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Ildikó Sztrányai <sztranyai.ildiko at gmail.com>
Dátum: 2012. május 4. 15:03
Tárgy: Re: [Csaladtortenet 2] PAF kérdés
Címzett: Amrein Ilona <amrein.ilona at freemail.hu>

Kedves Ilona!
Mi a FTM-nél csináltunk olyat, hogy az importált adatokat ráeresztettük a
nálunk lévőre, de a kérdésekre csak úgy vaktában adtunk választ. Nem volt
kettőződés, hogy ezt hogyan csináltuk nem tudom igazán megmondani.:(:(:(
Azt tudnám ajánlani, hogy küldd el a teljes állományt. Akinek küldöd az új
állományként importálja. Aztán keresse, hogy hol lehetne egy-egy ágat
átvenni a tiédből hozzákapcsolni a sajátjához.
Az meg tudja csinálni, hogy csak a csatolandó ágat exportálja, majd
importálja a saját programjához és ott összekapcsolja.
A PAF össze és szétkapcsoló rendszerét nem ismerem. Gyimesi Imre biztos
tudja, ő nagyon szereti a PAF-ot.

Üdv
Ildi
Remélem jól vannak a gyerekek is és ti is. Nem sokat hallunk felőletek.

Kedves Lista!