[Csaladtortenet 2] Semsey család Balmazújváros

wachtler géza wachtlerprem at freemail.hu
2012. Május. 4., P, 14:24:55 CEST

Kedves István!     Pozsonyi József a  balmazújvárosi Semsey Andor helytörténeti múzeum igazgatója "A régi magyar családok" könyv sorozat első kötetében írt róluk 2002-ben.  http://tortenesz.extra.hu/pozsonyi-jozsef/          Más.  Jó hír a balmazújvárosi németséget kutatóknak!   Ugyan ő, az idén 3 kötetben írja meg, pontosabban dolgozza fel a református német egyház anyakönyveit 1895-ig. Más is lesz benne,de erről majd később.  Az első kötet a születési adatokat dolgozza fel 1765-től.  Várható megjenés az ünnepi könyvhéten.      Én édesanyám (Prém)  és az ősei (Szarvas, Leiter, Takács, Hartman, Kunkli, Zabos, Staller, Schilling) és még jó néhány más újvárosi német család révén vagyok érintett ez ügyben.  +a feleségem Kunkli...     -a  Wachtler mosonszentpéteri família-.    Tehát nem ez a rész.     Eredményes kutatást mindenkinek!     Wachtler Géza