[Csaladtortenet 2] xenphobia

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2012. Május. 4., P, 19:42:05 CEST

T. K. István!

A "lerágott csont" jelző egy kissé lecsépelődni látszik a listán....
Az üzenetemből kitűnik, hogy akit sértettek bizonyos leírtak, az én voltam,
én épp' csak reagáltam valamire.

Nem azért jeleztem a dolgot, hogy javaslatot kapjak a témáról leszállásra!
Nem rekciókat kértem, hanem felhívtam a figyelmet valamire.
(És egy - nem feltétlen költői - kérdés: privátban miért nem jó az alábbi
leszólás, miért kell láttatni mindenkivel a listán?)

Tisztelettel: Előd

T.Sz.Előd!!

Jó lenne leszállni erről a témáról,mivel ez már egy lerágott csont,melynek
már szilánkjai is porrá váltak ezen az oldalon!!!!!

Üdv: Kisti