[Csaladtortenet 2] anyakönyvek védelme (mi ellen is?)

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2012. Május. 4., P, 20:45:21 CEST

Ez nem az anyakönyvek védelme, ez üzlet... még jó, hogy vannak a mormonok és
az állami levéltárak egyelőre "ingyen".
Sajnos ez lavinát is elindíthat, mert ugye mért ne szedjenek pénzt, ha
lehet. Hisz, ha jól tudom,  az egyházak tulajdona az anyakönyv,
azt tesznek vele amit akarnak...
Ha akarják, azt mondják, "nem nézhet bele senki".
Márpedig ez utóbbi gyakorlatnak az elterjedését (nem nézhet bele senki)
felejtőssé kéne tenni.

Előd

Józsefvárosban is egy ezres volt, de ott hivatalos egyházi anyakönyvi
kivonatot állított ki a plébános. persze nekem nem kellett volna ennyire
hivatalosan az adat, de másképp nem adja ki. hát kicsengettem az ezrest
(sárga csekkes megoldással akkor még)