[Csaladtortenet 2] Család

Tuza József kulker1125 at t-online.hu
2012. Május. 5., Szo, 19:45:39 CEST

Tisztelt Fészek Lakók!

Nagy örömömre szolgál, hogy (az Önök által most felfedezett), de általam 42
évig belülről ismert cégnél (főleg a nagyfeszültségű távvezetékek terén)
dolgozhattam.

Büszke vagyok a MAVIR-ra és támogatom ezen (és más madár, állat, betelepülő)
CSALÁD-ot, nekem ők is Magyarok, pedig főleg a madarak határok nélkül
repülnek régen és most is.

Egy levéltári hozzáértő névrokon véleménye alapján a KABAR törzsből valók
lévén (Kaspi tenger észak-nyugati része, ma is) üdvözlöm a régi és új
magyarokat. Megjegyzem: csak az összetartás tartja meg magyarságunkat, nem a
széthúzás.

Ehhez kívánok mindannyiuknak erőt, egészséget, bölcsességet: Tuza József

Tuza József