[Csaladtortenet 2] Perczel család

Marcsi Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2012. Május. 17., Cs, 23:47:51 CEST

Kedves Éva!

Édesanyám meghozta a "A Perczelek" kis könyvet. Szerzöje Dr. Dobos Gyula. A kötet 4cmx6cm 223 oldalas. Nem tudom, hogy erre a könyvre gondoltál-e? A könyvecske kereskedelmi forgalomba nem kerül, ahogy az utolsó lapon irják. Nehéz volt megszerezni. Erdekes olvasmány lesz, sajnos, hogy csak nagyitóval tudom  olvasni.
Köszönöm , hogy felhivtad a figyelmem rá.
Üdv. Marcsi2