[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Eszterházy gróf telepítési szempontjai Szák Szend, Bokod Oroszlány betelepülése

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Május. 10., Cs, 13:34:19 CEST

Kedves Kristóf,

Csak, hogy tanuljak. Mi a bajod ezzel a megjegyzéssel. Ez történelmi tény, sőt az is,

hogy tulajdon Antal testvére ellen harcolt, aki a kurucok oldalán állt.

Én egyetlen "hibát" találtam Gábor levelében, azt, hogy a gróf nevét s-el és nem sz-el írta (Esterházy József gróf).

Nem minden fehér vagy fekete, van szürke szín is....

Különben vagy 30 évvel ezelőtt ebédeltem Bécsben az Esterhazykeller-ben és felháborodtam,

hogy a labancok s-el írják ennek a magyar arisztokrata családnak a nevét.

Utánanéztem még akkor, így is írták.

üdv.

Hunyady Laci

jelenleg Balatonakaliból