[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Eszterházy gróf telepítési szempontjai Szák Szend, Bokod Oroszlány betelepülése

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2012. Május. 10., Cs, 15:25:24 CEST

Kedves Laci,

saját Magad adtad már meg a feleletet, részben legalább is, idézek:

    /"Nem minden fehér vagy fekete, van szürke szín is....//"/

Többet ehhez a megjegyzésemhez nem fogok kommentálni.
Kérlek, vedd/vegyétek mint "statement", s mint az én privát véleményemet.
Remélem, nem, biztos vagyok benne, hogy lesznek olyanok is, akik
jobban/jól meg tudják érteni, amit mondani akartam.
Talán azok közül fog valaki kommentálni.
Ne sérto"djön meg senki, akit nem érint - akinek nem inge, ne vegye magára.
Szilvágyi Gábor pedig gondolkozzon; s ha elég jól gondolkodik, biztosan
meg fog érteni.
Szóban, személyesen, alkalom adtán, bármikor még megbeszélhetjük. Egyéb,
hasonló kérdésekkel egyetemben.

Végezetül még egy megjegyzés: ez az egész dolog, ezek a kérdések engem
személyesen nagyon is hidegen hagyhatnának ....... ha nem érdekelnének a
magyarok, Magyarország (amihez érzésileg, s kultúrtörténeti felfogásom
szerint természetesen Erdély is hozzátartozik!), s a magyarság! Mert
nagyon sajnálnám, hogy annyi, ami szerintem butaság, "lebeg" még mindig,
s már megint a magyar "levego"ben". Friss levego"re, fényre van szükség!
Ehhez szeretnék tudni, egy kicsikét hozzájárulni. Ennek, a második
"statement"emnek az alapján bocsánatot, elnézést kérek szavaimért!
Senkik sem szeretnék megsérteni, Gábor, Téged sem! Csak: egy kicsit
sokkolva gondolkodásra, önkritikára, önreflexióra serkenteni.

Elnézést, tehát!!

Talán majd Kárpátalján többet  ....

Barátsággal

Kristóf