[Csaladtortenet 2] Eszterházy gróf telepítési szempontjai Szák Szend, Bokod Oroszlány betelepülése

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Május. 10., Cs, 23:11:27 CEST

Kedves Gábor,

Kétszer is megleptél:

Először is, azt hittem, hogy a múltkorinál nagyobb szamárságot nem tudsz
írni. Másodszor pedig: Azt is hittem, hogy amikor legközelebb írsz,
akkor előtte olvasol, gondolkodsz.

Hogy konstruktív is legyek: A gondolkodást elkezdheted azon vonal mentén
(amit mások is említettek), hogy "kuruc nem egyenlő a magyarral, tehát a
labancok nem "ellenünk" harcoltak, hanem rojalistalojalista, nyugati
orientációjú, jellemzően katolikus magyarok harcoltak az inkább
törökökkel szövetséges, igen gyakran az előbbiek elkövette
vallásüldözések (rekatolizáció, úniós kényszer) miatt vérig sértett
magyarokkal". El fogsz jutni a helyes következtetésekig szerintem Magad is.

De ismétlem: Olvasni, feldolgozni, gondolkodni.

ÜdWV