[Csaladtortenet 2] Eszterházy gróf telepítési szempontjai Szák Szend, Bokod Oroszlány betelepülése

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2012. Május. 11., P, 10:02:37 CEST

Kedves György, s Érintettek!

Ad 1: fogadjuk el, hogy Viktornek nemigen szok "védelemre" szüksége lenni;

Ad 2: ennyire mégsem egyszerű;
Tekintve az elfogadott nemzeti álláspontot, mely szerint a 700-as évek elején szabadságharc folyt
(Rákóczi szabadsságharc) az "ellenünk" helytálló. (Kádár is ellenünk hívta be az oroszokat)
A korábbi évekre vonatkozóan (kuruc dúlás, Thököly felkelés) valóban nem állja meg helyét.

Folytatni meg tán a fórum történelmi- avagy vitasszekciójában lehetne, én ezzel már nem terhelném
tovább listatársaim türelmét.

Üdv
Gazsi