[Csaladtortenet 2] Eszterházy gróf telepítési szempontjai Szák Szend, Bokod Oroszlány betelepülése

Eötvös György eotvos at familytree.hu
2012. Május. 11., P, 09:31:35 CEST

Kedves Gábor!
OK, fogadjuk el, hogy Viktor stílusa rettenetes, bicskanyitogató, sértő,
lenéző, megalázó stb. stb.
Egy előnye viszont mindenképpen van az írásainak, hogy tényszerűek.
Konkrétan ebben az esetben, ha kihámozzuk az általad kifogásolt stílus
alól a lényeget, két mondat áll szembe egymással.
A Te mondatod:
"Azt nem írtad az Eszterházy grófról, hogy ezredesként harcolt a Rákóczi
szabadságharcban - a labancoknál, ellenünk. "
Erre az Ő válasza:
"kuruc nem egyenlő a magyarral, tehát a labancok nem "ellenünk" harcoltak"
Szerintem igaza van!
Neked meg nincs!
Magyarország két világ határán van a honfoglalás óta, őrlődik is emiatt
derekasan. Itt sem tortént más! A török, ha tetszik muzulmán támogatású,
javarészt protestáns rész ütközik meg a császári támogatású, katolikus
másik világgal. Ennyi történt!
Persze a Tenkes kapitánya egy kicsit leegyszerűsítette a kérdést!
További kellemes időtöltést!

Eötvös György
signature <http://www.familytree.hu>