[Csaladtortenet 2] törvényeítés, elismerés, névre vétel

Tóthné Edit lefkovic at gmail.com
2012. Május. 11., P, 15:35:43 CEST

Kedves Tagtársak!

Már korábban jeleztem ezen a fórumon, hogy dédapám és dédanyám csak a
hatodik közös gyermekük megszületése után döntött úgy, hogy nem tudnak
egymás nélkül élni. Mind az állami, mind az egyházi anyakönyvbe beírták,
hogy a gyermekeket dédapám a sajátjainak ismeri el. A dédszülők
házasságkötése után mind a 6 gyermeknél UB-t jegyeztek, tehát bizonyos,
hogy addig dédanyám családnevét viselték. Ahány ház, annyi szokás, lehet,
máshol másként történt.

Üdvözlettel

Tóth Sándor