[Csaladtortenet 2] ki a nem magyar ?

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Május. 12., Szo, 22:37:15 CEST

Kedves István,

Egyetlen mondatodnak örülök, az elsőnek, hogy az enyém "egy tisztán
magyar gondolatmenet" volt. Végre nem magukfajta, idegenszívű labanc
voltam. Hogy miért rossz a szavazójog kiterjesztése, azt megírtam -
másét a csalánba, nem ismétlem magamat.

A többi mondatodnál nem hiszek a szememnek, bár csak explicitebb módon
írtad le azt, amit eddig implicitebbül: Te most tényleg azt képzeled,
hogy a disszidensek okosok, "árnyaltabban látják az otthoni helyzetet",
azok pedig, akik 365 napot itt élnek, agymosott barmok,
"propaganda-gépezettel elvakítottak"? Ennyire lenézel minket? Ennyire
beképzelt vagy? Nem bírom elhinni. Ne csináljunk mindjárt egy újabb
választójogi reformot - csak a disszidensek szavazhassanak itthon, mert
ők árnyaltan látnak, a kalandvágyból itthon maradottak ne
szavazhassanak, mert elvakítottak?

ÜdWV