[Csaladtortenet 2] ki a nem magyar ?

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Május. 12., Szo, 23:28:19 CEST

Kedves Csaba,

Nyilván Te is sokkal árnyaltabban látod a dolgokat, mint mi, elvakított,
a propagandagépezet állításait kritika nélkül benyaló, bumburnyák
itthoniak, de teszek egy magvába holt gondolatkísérletet kérdésed
megválaszolására, hogy lásd, mit gondol egy bunkó magyar a kérdésedről:

Minden bizonnyal azért, mert a leírt esetekben

  * nem olyan arányban vannak országon kívül szavazásra jogosult
    állampolgárok, mint nálunk, vagy
  * nem feltétlenül egyfelé szavaznának, mert kevésbé homogén a
    politikai-történeti hátterük, tehát nem feltétlenül döntenének el
    egy szavazást, vagy
  * nincs egy főállású anyaországi brigád, amelyiknek az a dolga, hogy
    folyamatosan végighaknizza őket, hogy észben tartsák, kire kell
    szavazni (én elhiszem Neked, hogy a 200 millió brazil szavazhatna a
    pármilliós Portugália választásásain, bár nehéz elhinni, mert akkor
    igen könnyű lenne akár a Kékszemű, Análszexet Kedvelő Pirézek
    Pártjának portugál kormányt alakítani, de az biztos, hogy a portugál
    pártok nem hakniznak Brazíliában).

ÜdWV