[Csaladtortenet 2] ki a nem magyar ?

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Május. 13., V, 13:33:21 CEST

Kedves István,

1. Majd akkor kommunistázz le engem, amikor én horthystának hívlak
Téged. Te nem vagy az, én nem vagyok ez.
2. A "disszidens" nem pejoratív szó, országát illegálisan elhagyót
jelent, amivé válni minden embernek született joga, tehát a törvény volt
a rossz, nem az ember. Ha valaki pejoratívnak érzi, az éppen olyan, mint
amikor az afroamerikai panaszkodik a "feketére", a roma meg a "cigányra".
3. Nem nézed le az itthon élőket? A következő félmondatodban már megint
azt mondod, hogy Te jobban ismered a helyzetet, mint mi... Igaz is,
mindenről írsz, csak arra az általam alapvetően kifogásolt állításodra
nem térsz vissza, hogy ott kint az árnyaltan látók élnek, itthon meg a
propagandagépezet elvakítottjai. Annyiban persze igazad is lehet, hogy
ez egyedül engem látszik sérteni, senki más nem látott benne
elfogadhatatlant.
4. Nekem senki sem az ellenségem. Bepöccenek, ha valaki a távolból azt
állítja, hogy az újságból jobban ért a magyar dolgokhoz (szegény Kossuth
is azt hitte), mint mi, hülye agymosott itthonmaradottak, napi 24 órát,
évi 365 napot itt élők, de nem válik az ellenségemmé.
5. Elfogadom, hogy Neked kellemesebb, szebb, hangulatosabb a Nyugat,
maradj is csak ott békességben. Nekem még ez a gyűlölködő Mo is jobban
tetszik, mert a hazám.

ÜdWV