[Csaladtortenet 2] kérdés a mormon mikrofimek készítésének időpontjáról

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Május. 13., V, 16:18:21 CEST

Kedves Zoltán,

nem találtam meg hirtelen a legkorábbi időpontot, amikor elkezdtek
filmezni M.o.-on, de vagy a késői 50-es, vagy a korai 60-as években
történt. Azt viszont tudom, hogy a tárgyalások évekig folytak - a
kommunista kormánnyal.

S a folyamat még nem fejeződött be, még mindig folytatódik ... bár
manapság már nem filmezésnek nevezik, hanem digitalizálásnak.

Üdv.     Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com