[Csaladtortenet 2] kérdés a mormon mikrofimek készítésének időpontjáról

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Május. 13., V, 16:40:24 CEST

Kedves Jóska!

Ha van velük kapcsolatod kérlek hívd fel figyelmüket Tatabánya és előd
községei, Bánhida, Alsógalla és Felsőgalla anyakönyveire na és
Tatabányáéra. A Tatabányai Városi Levéltár megalakulása után ezek
átkerültek Esztergomból a Megyei Levéltárból Tatabányára. Szerintem ez
elkerülte a figyelmüket.

Bánhida a környék egyik legrégebbi plébániája, adatai biztos sokat
segíthetne a kutatóknak. Tatabányára pedig a szénbányászat beindulása után
nagyon sok család költözött, nemcsak Magyarországról.

Üdv. A Éva